CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sila Tekan Untuk Saya...♥♥. SAYANG KAMOO ♥♥

♥♥ Jejak Jari Kalian Untuk Saya Melawat ... ♥♥

Wednesday, October 28, 2009

jantung gue berdegup...dap dip dup!!

Assalamualaikum sume...Ryn kat sini cam bebesa lar...
Dalam pening2 SPM ne...sempat gak la Ryn datang memblogkan diri ne..
hehehe...
Em...Ryn ade gitaw kan sal progran raye minggu lepas..
masla la pulak Ryn takpat nak masukkan la pulak gegambar hot dlm ne...
Whatever ..thankyou so,so,so much sesape yang jenguk blog Ryn ne...
trutame nyer kat korang yang bagi komen ...
walaupon luar blog..tapi taper-taper....Ryn trime je ngan ati yang terbuke...
hohoho...(cam Pak cik Santa nak bagi adiah la plak care gelak dah...)
Kat tempat Ryn memblogkan diri ne da agak penuh..so..
bagus la gak law Ryn
citer sal menda yang jadik kat kawsan perumahan Ryn smalam ...
Alkisahnyer...
kanke skang orang ramai da kekecoh sal sejadah terbang.??
bukan da,,,sejadah berdiri sendri tu kan..
da jadik pon kat surau tepi umah Ryn...
(tepi umah tu beb)
Ala..bukan pe pon.
muler2 sesaje jek nak carik publisiti murahan kan.
da tuh da kecoh satu taman perumahan Ryn ne..
Pening gak Ryn balik umah..dkejutkan ngan briter ..
yang bagi Ryn
takder la gempak sangat..
Tu la...pade sesape yang nak carik publisiti murahan tuh...
meh sine Ryn bagi nasihat sket...
Jangan ler taksub sangat ngan menda camgitu...
biler dah terlalu percaye...
kan dah jadik menda tahyul plak....
Kuhkuhkuh...
Cam ustazah la plak sipatnyer...
Pade korang yang nak SPM taon ne..jangan luper study last minit cam Ryn..hehe
...da pecah rahsia plak...
Memandangkan jadual pekse da dapat pon selase ritu,,
pandang la bebaik..
kang salah waktu....
tak sempan amek exam...haha..
ne da macam menyumpah orang la pulak...
k ..Ryn ade keje len nak wat slaen memblogkan diri ne..
Chao dulu..tata titi tutu....

Thursday, October 15, 2009

Anjakan RabbAni Yang GemPAk GillEr !!

SalAm Sejahtera sume...hehe...

Kiter berwarne warni rine ok??

Program Anjakan Rabbani yang berlangsung minggu lepas..

pheh..gempak beb..

bukan pe..nasib bek mummy &daddy Ryn bagi pegi...

...

Alhamdulillah,banyak sungguh perkare yang Ryn belajar dari program tuh...

Program tu berlangsung Di

Kem kecemerlangan Murid di Rembau...

Walawei...dalam banyak2 perkare yang jadik kat sane..paling Ryn tak best..

perjalanan pergi ngan balik..

Pening kepale giler!! ..Allah saje yang taw...pheh..nasib tak terkeluar isi perut jek

Mase malam lagi la best..

Ryn pon tak taw kol bape sume orang dalam dorm tu tido..

yang penting selagi belom kol 1.00 pagi..

konpem diorang tak tido....

Sampai Maria tido ngan bantal kat telinga...

korang bayangkan la gimane haruknyer suasane lam dorm tuh..

Sampaila satu ketika..Mastura dapat mesej dari jiran kat dorm sbelah..

yang tu gare gare bising terlampau la tuh...

........DUGAAN......

Malam ke dua,aktiviti yang memang ditunggu dari mule jejak kaki kat tempat tuh..

Anjakan Paradikma...

dengar cam bese je kan ..tapi Ryn yang melalui sume tuh..

memang satu pengalaman yang tak dapat dilupakan ler...

Sampai ade yang pengsan pon ade..yang nak histeria pon ade...

Ryn..Alhamdulillah...Kuat lagi semangat..

Tapi sampai bab tengok kengkawan len..Ryn da mule seram sejuk da..coz??

Diorang mmg bersungguh2 nak beranjak kat sane..

Dan perubahan pon dapat Ryn tengok mase kat skola ne...

Da 3 ke 4 hari lepas program tuh...

Sume masih mengamal kan ajaran yang diajar Ustz Asri kat sane..

Moge2 berkekelan..

Amin.....

Dan story akan datang..

Majlis Hari RAye kat skola Rabu lalu...

LAgi banyak pic Ryn nak tunjukkan kat korang..

Tunggu.....

Monday, October 5, 2009

membeli belah sempena bercuti da..!!!


Bagus betoi Ryn ne...
dalam kegawatan ekonomi ne sempat agi gi jenjalan beli belah...
HoHoHo...
sesaje ilangkan bosan..
Bulan nak gi jauh pon..blakang umah je shopping complex tuh...hehehe
Semate mate ari jumaat ne ..ade la ura2 mengatakan..
program Anjakan Rabbani mula ari tu...
Ne la masla besa slaen SPM ne...
nak pegi ke tanak??..
nak pegi ke tanak..??
nak ke..
tanak..
(NAK PEGI JUGAK!!)
Huhuhu...
mesti giler sedey lau Ryn tak dapat pegi ...
Mase dulu-dolu...ade la jugak program cam ne wat ..
program lepas PMR...
giler xcitot..last-last..
tapi Ryn tak pat pegi coz...atas sebab2 yang dirahsiakan...hehe
So...Ryn harap sangat skang ne dapat pegi program tu...
Bukan ape ..Ryn cuma nak hilangkan stress jek ..
asyikterperap jek dalam sekolah tuh..
Kekadang bosan gak...adooaii...
Emm..kak yong pe citer erk??
dengar kater ade blog best..ne rase cam nak gi skodeng jap neh...
tatatitituuuuu
(*,^)..V..peace sokmo deh!!!

Saturday, October 3, 2009

tiDaK KuJumPE NaSiK Di HaRi LeBaRaN..!!

Selamat ..Hari Raye..
Kepade Sedare serta Sedari...
Setaon..
Hanya Sekali..
Merayakan hari Yang Mulia Ini..!!
Rindu banget sih!!
Giler lame Ryn tak update blog kan..
Rerasenyer smingu sbelom raye kan...??
Raye sane Raye sini..best giller..
lagi-lagi biler tak jumpe nasik kat umah tuh...??!!
Naper??
tak caye Ryn kate tak jumpe nasik??
Betoi..Sebab orang wat open house ne de wat nasik..
diorang masak Mee Kari..Nasi impit ..
dan paling penting..Biskut raye..
(yang tu mestila takley tinggal ..)
Spanjang atas Kete dalam perjalanan...
tengah pose lagi daa...
adeker bukak pose ngan roti..
da la tuh..
dapat berhenti makannyer..taw kol bape??
8 taw..makoi..lapor giler Ryn tahan perut tuh..
Lepas solat maghrib jek..
rase cam nak marathon jek kat kete..pasai pe??
Perut da nyanyi lagu heavy metal da...
ohohohoooooo...
Sampai kol 1 pagi bersame line celcom tader...
Pheh!!giler hampe rase diri..
Sempat anta Raye wish kat 10 orang jek...
uhuhuhu....
seb bek nenek tak tido agi...
Dayang nenek..mmuahhh!!
============================================
Spanjang Raye yang da masuk ke berape belas tah..
kengkawan Ryn da ramai yang wat umah terbuka...
Ryn ape lagi..makan ler..
uhuhuhu...masyuk oo..
Ritu umah Pika..kelmarin umah Aziz..tak lame dulu plak umah Ain..
semalam umah Hazwan..
tgh arri bute ne plak umah Atizah...
dan malam pulak umah Diana...
Meh sini Ryn bagi pengunguman...
ATTENTION PLISZZZ!!
MoH ler KitE ReRAmAi Ke umah TIzAh & DiAnAh...
makan percume jek..
(law nak bayo gak..meh sini bagi kat Ryn)
hehehe...
Ok ler..Chao dulu..pape briter coming sooooooonnn!!
Adiosa..& tatatititutu...
(*,^)..v..peace!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...