CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sila Tekan Untuk Saya...♥♥. SAYANG KAMOO ♥♥

♥♥ Jejak Jari Kalian Untuk Saya Melawat ... ♥♥

Tuesday, November 30, 2010

Sorry - sorry....(Bukan super junior ye..)


I'm so sorry...
tu je la yang dapat ak taip disini kerana tidak dapat
menjawab tag anda...

Huhuuu...sedey ne...
Tak sempat giller...

Lepas tukar background..
terus nak masuk office dah...
(erk ??..office ker??_huhuhu...)

Ape pon harap permintaan maaf ne diterima...
sorry

PLease Forgive me.................lalalalala..
eh ..termenyanyi pulak..hehehe
tata

Tuesday, November 23, 2010

aaa....rambut ku keguguran.huuuu

Salam sume...
waaaaaaa...ak da kehabisan rambut...
Tader la...saje bikin gempak..
hahaha...
Da agak lame gak la ak kar CC ne...
Mak ak pon da call suh balik..
Bertuah punyer anak dare...miahahaha....

Da ramai kengkawan yang kenal ak ade kat sini...
so nak kutuk2 tu kene cover la kan...
haila...berasap la ak nak pikir ayat nanti...mehehehe...

Opss...berbalik pade rambut ak yang semakin tader ne kononnyer...
ak da berazam nak gunting !!!
Waa....
sayang pon ade jugak...tapi da merate2 ade je rambut ak...menyampah pulak...hahaha

nak letak sample rambut ...
gambar takleh upload pulak...ha...!!!!
Geram geram...
Chaou dulu...
kang mengamuk mak ak sape nak tanggung??

Aku jugak.huuuuuuuuuuu...( - -)"....

Monday, November 1, 2010

Cinta Sejatiku dari Korea..!! wahh...

(Perhatian...:Anda dinasihatkan oleh pakar
supaya tidak meneruskan pembacaan jika terasa pening2 lalat..)

~ HARAP MAKLUM..~

yesss...
Ak dah jumpa cinta sejati ak...hahaha
Seorang jejaka hensem dari Korea.!!
waaaaaaaaa.....(^_^)..V..
Akhirnya agak agak nak tercapai dah impian ak nak dapat mentua orang korea neh...
hehehe
Ne la yang menemani tidur malamku...wihihih....

 KyuHyun...

 haa tu..nampak tak??
Dy tengah pandang ak la tuh...hahaha


Ne pon...dy tengah dedikasikan lagu yang dy nyanyi tu kat ak la tuh...
mwahahaha


Oh KyuHyun ku................................
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...