CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sila Tekan Untuk Saya...♥♥. SAYANG KAMOO ♥♥

♥♥ Jejak Jari Kalian Untuk Saya Melawat ... ♥♥

Thursday, January 29, 2009

the cheritas....

Wahai sume kengkawan kue...pe cite ek rine..
walaupon takde yang menarik sangat tapi aku akan pegi ke Kem ceramah motivasi anjuran sek aku hjg mgu ne..
Da name pon sek yang wat jadi kire ok lar aku ikut pon kan...
ape pendapat korang ttg cinta ne??
BAGI AKUE....
Cinta ne agak best ar bagi org yang tau menikmati nye...hehe jangan mare ek..
Cube korang tenungi bebetul ek..cinta ne kekadang ley bawak korang ke tmpat yg indah2 tapi jangan terkejut lak kalau aku cakap yang cinta ne ley bawak korang jadi monyet...
Tak caye????
Cube tenungi lagi ape yg ade ne ok..
Dah name pon cinta monyet bagi bdk2 yang mash skola ne kan..kalau brcnta pastu putus tgh jalan..ha..cane nak jawab???Pastu mulala terjebak dalam rokok ker..dadah ke??paling sadis sampai bunuh diri ker...ape nak dikate??
Pastu kena cekup masuk lokap...Walau barg semalam 2 pon masih penah masuk lokap gak kan??Tak ke namenye bebetul monyet dalam sangkar...kan...
Tapi tu terpulang la pada org yang tau urus khdpn die ...ye dak???
Sayonara 4 now..chow babes.....

2 246 menaip-naip...:

maria

tambah lagi...orang yang bercinta ni selalu bergayut. monyetkan suke bergayut kat pokok, manusia pun cam monyet arr..sebab bile bercinta bergayut kat tipon...hahaha jangan marah...

Ryns

Ye botol tuh maria ....Gue senantiase sokong u lar...hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...