CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sila Tekan Untuk Saya...♥♥. SAYANG KAMOO ♥♥

♥♥ Jejak Jari Kalian Untuk Saya Melawat ... ♥♥

Thursday, October 15, 2009

Anjakan RabbAni Yang GemPAk GillEr !!

SalAm Sejahtera sume...hehe...

Kiter berwarne warni rine ok??

Program Anjakan Rabbani yang berlangsung minggu lepas..

pheh..gempak beb..

bukan pe..nasib bek mummy &daddy Ryn bagi pegi...

...

Alhamdulillah,banyak sungguh perkare yang Ryn belajar dari program tuh...

Program tu berlangsung Di

Kem kecemerlangan Murid di Rembau...

Walawei...dalam banyak2 perkare yang jadik kat sane..paling Ryn tak best..

perjalanan pergi ngan balik..

Pening kepale giler!! ..Allah saje yang taw...pheh..nasib tak terkeluar isi perut jek

Mase malam lagi la best..

Ryn pon tak taw kol bape sume orang dalam dorm tu tido..

yang penting selagi belom kol 1.00 pagi..

konpem diorang tak tido....

Sampai Maria tido ngan bantal kat telinga...

korang bayangkan la gimane haruknyer suasane lam dorm tuh..

Sampaila satu ketika..Mastura dapat mesej dari jiran kat dorm sbelah..

yang tu gare gare bising terlampau la tuh...

........DUGAAN......

Malam ke dua,aktiviti yang memang ditunggu dari mule jejak kaki kat tempat tuh..

Anjakan Paradikma...

dengar cam bese je kan ..tapi Ryn yang melalui sume tuh..

memang satu pengalaman yang tak dapat dilupakan ler...

Sampai ade yang pengsan pon ade..yang nak histeria pon ade...

Ryn..Alhamdulillah...Kuat lagi semangat..

Tapi sampai bab tengok kengkawan len..Ryn da mule seram sejuk da..coz??

Diorang mmg bersungguh2 nak beranjak kat sane..

Dan perubahan pon dapat Ryn tengok mase kat skola ne...

Da 3 ke 4 hari lepas program tuh...

Sume masih mengamal kan ajaran yang diajar Ustz Asri kat sane..

Moge2 berkekelan..

Amin.....

Dan story akan datang..

Majlis Hari RAye kat skola Rabu lalu...

LAgi banyak pic Ryn nak tunjukkan kat korang..

Tunggu.....

0 246 menaip-naip...:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...