CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sila Tekan Untuk Saya...♥♥. SAYANG KAMOO ♥♥

♥♥ Jejak Jari Kalian Untuk Saya Melawat ... ♥♥

Sunday, January 1, 2012

New Year bersama-sama Azam baru + azam tahun lepas

As salam dan selamat tahun baru 2012.

wahhh...macam tak caya sudah kita da masuk tahun baru hari ni
1 Januari 2012..kan ?? kan?? kan??????
huhuhu


segala kenangan pahit...tinggalkan hanya pengajaran
yang patut diambil untuk dijadikan sempadan...ye dak??




Cari pakwe nama Azam...haha...gurau je
Diet...
ni azam tahun lepas punye lepas punye lepas....hurmmm
Bila nak kurus betul tah..
mula -mula kene pastu kene pastu nak skipping
tu perancangan masa depan...mwahahaha

Bantu Famili...*penting nehh !!
selalu buat mak happy...one lauhg a day at least...=)
Jangan cari musuh...kawan dengan ramai orang....
Belaja rajin2...tahun ne da senior sem 3...huhuhu
Jimat cermat...pantang duit banyak shopping je...shopping lagi !!
lagi???? nanti akan dipikirkan kemudian...




tahun lepas...masa ni iaitu 1 Januari 2011 baru je lepas mendaftar kat KKI...

Tahun ni..1 Januari 2012 datang merempat kat bilik member gara-gara sampai lambat kat kolej.
Ade ke patut tutup pejabat kol 5??
ingat ak ne datang naik flight ker......terpakse merempat kat bilik Anati..
thanksss baby... I heart u..haha



Love life...  
 mak kata ak dah boleh fikirkan pasal tu 
Tapi ak rasa macam belum sampai masanya je...kan?? kan??
ak kan sweet 19teen...hehehe

"Anak mak ni tak pandai nak cari...biarlah future husband tu cari kakngah dulu...
agak2 dy tak jumpa..
kakngah anta la pasukan bomba dan penyelamat suh amek dy .."
Boleyy mak ?????

by the way..








Saranghae...
KyuRyn SugarSugar 

0 246 menaip-naip...:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...