CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sila Tekan Untuk Saya...♥♥. SAYANG KAMOO ♥♥

♥♥ Jejak Jari Kalian Untuk Saya Melawat ... ♥♥

Sunday, April 17, 2016

Dari setahun ke setahun berlalu

Asalamualakum sekali lagi...
Weyhh...kalau dilihat pada tarikh last ak update entry.. April tahun lepas weyy...
Dasyat betol..setahun tak update entry merapu2 kat sini..
Hahahh...
Emmm...setahun berlalu..
Aku masih macam dulu..hahahh...ape yg berubah? Badan ni je..
Dari kecik sekarang makin membesar dgn jayanya...😂😂😂

Sejak2 dah masuk tahun 2016 ni...
Banyak kot jemputan kawen ak dapat...
Emmm...ad la 2-3 org kwn2 skola ngan kolej dlu ak pegi...tu pon nasib ad org nak bawak. Kalau x mereput la kome tgk gambo kawen deme aje kat fb...haha
Btw, Tahniah pada yg baru berumah tangga..tahniah juga pada yg da bertukar status dari berdua ke bertiga dan mgkin da jadi berempat...
Tahniahh weyyy...ak jugakla yg bersingle sejak sekian lama...
Makanya sekarang ak da buat Album😂😂
ngeh heheheheh

Orait...
What else happen to me?emmm
Oh..ak da pindah rumah baru...tahun lepas pindah..tahun ni pindah lagi...
Sebab masalah2 teknikal...nak citer tapi malas lah taip kat fon ni..x best..haha

Oh ye..ak da pegi berjalan2 kat Sabah !!♡♡
Daebakk!!
Suka giler pemandangan sana..
Yg ak terkilan just x leh amek gamba dlm air je..sbb ak x beli waterproof case...sheitttt..
Rugi betol..air laut cantik...pantai cantik.
Ak de amek gamba ngan ajushhi korean uolsss...
Ajushhi je la...oppa xdok..sbb kbnyakan foreigner dtg ngan family...huhu
Nah blanje gambo sket..ni je simpan dlm fon...



Ad sempot2 sikit ..biasalah...ak dan sempot mmg x dpt dipisahkan..lol
Hope this year dapat g jalan2 bnyak tempat...
Sabah ak g bulan 2...bulan 3 ak g Melaka..
Ni dgn family kayong..ad Kema n anak buah sorang si Iman...emmm
Gamba semua dlm laptop dah...maap lah...

Got to go...ak x abes taip lagi...ishhh...
Pt nak ganti noradrenaline..
Kang habes berbunyik..sakit pulak ati dengar..haha..
K bai..Assalamualaikum..



0 246 menaip-naip...:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...