CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sila Tekan Untuk Saya...♥♥. SAYANG KAMOO ♥♥

♥♥ Jejak Jari Kalian Untuk Saya Melawat ... ♥♥

Thursday, June 18, 2009

KeTuK-KeTaMpI??

Salam..nasib baik tak berabuk lagi blog ne..hehe.....da la tuang klas harine..lagipon cgu ade meeting tergempar..huhu...
Paper pon keputusan pekse da banyak yang Ryn da tau..uhuhu..Giler ah merosot Ryn ne..kot kot tak pat berkat kot..ne mesti kena kes mintak maap dari reramai cikgu kat skola la ne......ape daa.....
Tadi pon dapat kertas agama..pheh..Ustzh.Basimah denda ketuk ketampi bagi pampuan ngan tekan tubi bagi lelaki..sape tak dapat A dalam PI..huhu..nak turun tangga pegi kantin pon payah giler...waduh-waduh Ustzh..lain kali wat la denda lari dalam guni ker,kutip guli ker,main teng-teng ker..wah caya la kalau gitu..(^,*)huahuahua....Neh nak gitaw pengunguman penting ne.....skola Ryn ada kan skola ganti 27 haribulan ne..so hari tu gak skola anjurkan Hari Koperasi..emm..nampak nya peluang baik bagi Ryn nak amek pic.skola pon da tak lame da pon,rase pon emang sesuai untuk Ryn mengabadikan kenangan..Sesuai gak kalau letak tajuknyer.."MEMORI SEORANG MURID"?? sesuai ker plak..adiosa...

2 246 menaip-naip...:

Maria...sentiasa bersama anda..

ketuk ketampi biasa jer...
cuba cam saya..
PI tak dapat A kena sapu pipi kat lantai..
sekarang sapa lebih kejam???
cikgu saya ke cikgu awak???
sedey tau tak...
habis pipi ku ini..

ann frendly

yer.. nanti amex picca bebanyak yer mase Hari Koperasi... jangan lupe uplod kat blog:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...