CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sila Tekan Untuk Saya...♥♥. SAYANG KAMOO ♥♥

♥♥ Jejak Jari Kalian Untuk Saya Melawat ... ♥♥

Thursday, December 3, 2009

Abang Polis Ensem Mrn kejar2 ngan Den lak....!!

Assalamualaikom sume...
Giller rine Ryn men kejar2 ngan abang pulis tuh...
da la tuh,dia siap tegur...

Dia tanye.."jauh jalan??"
Hehe...
Ryn jawab.."saje kuruskan badan..."
Pheh..dia osah la da taw yang Ryn ngan akak Ryn ne lari taknak kene saman...
kire ngek ngok gak la abang polis tuh nak dikatekan...

Jangan dia tunggu kat depan moto Ryn tu da ler..
law die tunggu emang ape orang kater...
Selamat jalan je lar RM ratus-ratus bagi kat dia...heh!!

Emm....Ryn cuti lagi skang...
SPM tinggal satu paper jek lagi..
ekonomi Asas ,hari Isnin minggu depan....
Kiter rilek2 je lar dulu kan..hehe...

Semalam paper science....
Ape nak dikater...susah giler soklan dia bagi...
Biler pikir punyer pikir...
SAH!!...Dia bagi soklan jaman jepon dulu...Arghh!!!

Hampir separuh dewan keluar tak sampai dua jam stengah dalam dewan...
Yang pekse dalam bilik lagi la plak....
Sume cabut...
Lau diorang cabut tanpa meninggalkan bunyik taper gak....
Ne..,siap wat aksi ngan bunyik yang menjengkelkan jew...
Ryn ngah perah otak jawab soklan yang tah pape je tu...
diorang yang keluar tu takpe la da sah2 takpat jawab dah...!!

Da macam tempat luah sakit ati jek plak blog ne...
huhuhu...

EMM...SEPERKARE LAGI...
Ryn nak i men air kat air terjun Ahad ne...
hohoho....
setelah skian Ryn lame Ryn tak wat aksi terjunan marabahaye neh!!
Sok sok tercapai gak hajat...hehehe...




0 246 menaip-naip...:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...