CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sila Tekan Untuk Saya...♥♥. SAYANG KAMOO ♥♥

♥♥ Jejak Jari Kalian Untuk Saya Melawat ... ♥♥



Tuesday, March 9, 2010

Keterujaan Melampau??

Assalamualaikum...
Tengok pic dari en google tuh...
Agak agaknya..
dak dak SPm 2009 cane la ek??


Ade tak agak2 iras ngan baby kat pic tuh??/
hehehe...


Yang semua sedia maklum...
Keputusan SPm 2009 diumumkam 11 hb ne...

Chiss...
aku kate kat owg ...
aku ne cane pulak??
lalalala...
Bile tetiba terfikir pasal Hari Khamis je..
Aku terasa lemah lutut...
Goyang sume beb...
hehehe...

Peti masuk msg tipon aku yang tak brape canggih ne pon...
penuh ngan Kengkawan yang wish gud luck ngan memacam yang patut la...

Ne belum ak pikir pasal makcik ak yang kepoh tu lagi...
Korang bayangkan je la...
Baru umum result keluar biler dia dah siap call mak ak tanya ak dapat berape...
Ade ke patut??
Ne yang aku rase nak cancel tiket kete api balik kampung minggu depan neh...
Cakap dalam ati je nak cancel...hehehe
 
Pas ne bile lutut ngan segala yang goyang teringat hari Khamis ne...
Aku nak tukar jadik tarian GOYANG INUL pulak...
Boley kurus ...
Bak kate pepatah...
Sambil kuak lentang,
Syampu rambut...
Tak kena langsung pepatah aku tuh...
Cheh!!

0 246 menaip-naip...:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...