CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sila Tekan Untuk Saya...♥♥. SAYANG KAMOO ♥♥

♥♥ Jejak Jari Kalian Untuk Saya Melawat ... ♥♥

Monday, May 10, 2010

~Suara seorang Mentor...~

Assalamualaikum...
tak sesabar rasenyer nak wat entry ne...
Walaupon tader kene mengena langsung ngan ak..
tapi ak tak kire....
tetap jugak nak taip entry ne...

Ehem,,ehem...
Kisahnya bermula...(chewahh...macam hikayat zaman dulu2 la pulak)
hehe...
Kisahnyer bermula bila ak menonton Program Mentor semalam....

Korang tengok tak??
Walaupon ak lebih minat rancangan Top Host
yang juga menampilkan Ally Iskandar sebagai pengacara. 
sebagaimana mentor ni...
Tapi disebabkan tak ada cerita best yang menuntut mata ak untuk 
melekat kat skrin TV...
ak pon menahan la telinga untuk mendengar suara para Protege yang terpilih ni....

Boleh la tahan....
tapi yang ak teruja giller bila
Azmeer...Mentor kepada Nani menyanyi...
 
(*sekadar hiasan*huhu.....)

Sudah sekian lame ak menyimpan hasrat untuk mendengar suara si Azmeer ne...
Maklum je kan ....
kerja dia sebagai penasihat vokal...

Tak pernah la lagi ak mendengar secara live suara dia yang merdu tu...hehehee...

Mula lagu Kamelia...
ak pon terpegun...(agaknyer...)
pergh...sedap sungguh suaranya...
sampai terngiang2 di kepale otakku......
Patutla dapat jadi Penasihat Vokal...
memang padan dengan orangnyer...

Ok...tutup pasal Azmeer...dan keterujaan ak mendengar suaranya..
Sekarang...
ak nak gi kemaskini Facebook pulak...
Bersawang dah kot FB ak tuh...
Adioss.....

2 246 menaip-naip...:

nuriz

penah dgr jugak dulu azmeer duet dgn amy mastura tapi lupa tajuk lagu dia.masa tu amy mastura blom popular lg.

Ryn(^,^)Nas

rase2 nyer...ak pon tak kenal lagi si azmeer tuh...huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...