CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sila Tekan Untuk Saya...♥♥. SAYANG KAMOO ♥♥

♥♥ Jejak Jari Kalian Untuk Saya Melawat ... ♥♥

Friday, June 4, 2010

Kangenn banget!!

Assalamualaikum kepada sume yang masih mengunjungi blog ne...
huhu...rindu sihh...
mau tak..setiap kali nak up date jer...
ade macam2 halangan...
huss.....nasib baik halangan yang tak berape menuntut kesabaran...
lu tak...geram gak rase hati...

Emmm...tak lame dah lagi ak nak tinggalkan serting,
tinggal kluarga.....
(kononnya..)huhu...
Sedih la pulak...
lagi lagi bila terfikir pasal mak...
Pasal pengorbanan mak kat ak yang agak 'begar' ne....
hehehe....

Tu belom lagi pikir cane mak ak nak wat kerja umah lagi..wat kueh lagi...
dengan adik adik yang kurang paham bahase lagi...pening pale ooo....
macam tak nak pergi pon ade...

Tapi............
demi mase depan aku jugak.....

Ermmm....
blog ne akan kurang terurus sikit lar agaknyer...
sementara ak dapat laptop sendiri...
memang bersawang la gamaknyer blog ne...
da tader maniss sugar sugar da gak eh...

Tapi taper....
lu de mase ak tetap akan update ...
Ape kabo la agaknyer Pakcik Nuffnang ak tuh...
sihat ag tak???huhuhu
ok lar...adios...

0 246 menaip-naip...:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...