CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sila Tekan Untuk Saya...♥♥. SAYANG KAMOO ♥♥

♥♥ Jejak Jari Kalian Untuk Saya Melawat ... ♥♥

Saturday, July 31, 2010

~*Ak Dilanda Demam.....*~

Assalamualaikum....
Hari yang penat lagi membosankan.....

Sepatutnya ade xtvt....
tapi....huhuhu...
ak dilanda demam........

Tak suke..tak suke.......[-,-]
Kepala berat Masyaallah.....
macam kene hempap kat tilam....

Ak telah mempraktikkan tidur sepanjang pagi.....
oppssss......Kantoi.....hehehe

Emmm...sedar tak sedar dah sebulan terlebih 5 hari ak kat UiTM....
Dalam tak sedar kan???

Tapi ak masih mempunyai masalah tak ingat kelas kat mana....
Kena ikt classmate merangkap roommate
gi kelas....

Huhu...boley haru idup ak kalau dorang tader....
Tapi...sume dari melaka ne jugak....
Siap ad ura-ura nak duk luar lagi sem depan...
uhuhuhu....tak sukenyer.....

Emmm...ak tak makan ubat hosp yang pahit giller tu lagi....
Tata...adioss.....

0 246 menaip-naip...:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...