CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sila Tekan Untuk Saya...♥♥. SAYANG KAMOO ♥♥

♥♥ Jejak Jari Kalian Untuk Saya Melawat ... ♥♥

Monday, September 20, 2010

Terlebih rajin...hehehe

Assalamualaikum...
best giller malam ne...cuaca yang sejuk sebab baru lepas hujan...
hehehe...malam ne...oh indahnyer dapat tido....


Hehe...cun tak pic amek kat library terbuka ne??
maklumla...ak terlebih rajin hari ne...

Eh..eh...jangan ingat ak sesaje je rajin ne...
huhuhu...
assgment Akaun tak siap lagi...tu yang pulun habisan tuh...
HUhuhu...
sesekali dapat study luar dari bilik ak tu bagus gak rasenyer...
seronok beb...
Dah la dapat cuci mate tengok mamat hensem kat sini...upsss...terlebih suda...
mwahahaha....

Da dekat pukul 10.30 dah...ak da kelaparan ne...
kengkawan ak tak nak balik pulak...
(otak ak dah tepu skang ne...hehe)

Gi pon biskut raye menunggu kat bilik...huhuhu...

Ohh ye...lupe pulak...
berita yang buat ak melompat kegirangan...
Kelas BEK aka BI tader sok....
huhu...best kan,kan,kan???
hahaha...tapi kesian la Miss Maisarah pensyarah ak tu..
Dia kene amek M/C coz sakit gusi....
Bukan memain taw...bebetol ne...
hehehe...chaw dulu...beteri laptop hampir tader...huhuhu
Adoiss...tata...(^.^) V........





0 246 menaip-naip...:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...