CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sila Tekan Untuk Saya...♥♥. SAYANG KAMOO ♥♥

♥♥ Jejak Jari Kalian Untuk Saya Melawat ... ♥♥

Saturday, July 31, 2010

~*Ak Dilanda Demam.....*~

Assalamualaikum....
Hari yang penat lagi membosankan.....

Sepatutnya ade xtvt....
tapi....huhuhu...
ak dilanda demam........

Tak suke..tak suke.......[-,-]
Kepala berat Masyaallah.....
macam kene hempap kat tilam....

Ak telah mempraktikkan tidur sepanjang pagi.....
oppssss......Kantoi.....hehehe

Emmm...sedar tak sedar dah sebulan terlebih 5 hari ak kat UiTM....
Dalam tak sedar kan???

Tapi ak masih mempunyai masalah tak ingat kelas kat mana....
Kena ikt classmate merangkap roommate
gi kelas....

Huhu...boley haru idup ak kalau dorang tader....
Tapi...sume dari melaka ne jugak....
Siap ad ura-ura nak duk luar lagi sem depan...
uhuhuhu....tak sukenyer.....

Emmm...ak tak makan ubat hosp yang pahit giller tu lagi....
Tata...adioss.....

Friday, July 16, 2010

Akhirnya ak dapat kembali ke rumah!!!

Assalamualaikum...
huhuhu...alangkah gumbiranya ati ku dapat bertemu keluarga ...
macam pertemuan di pagi raye pon ade...
hahaha...
tape tader la tragis giller...

Sok pagi2 bute pas subuh ak bertolak...
macam nak lari dari umah ke ayat ak???
Mane ade kot...
Sume gare2 rindukan mak abah...

Rumate ak sume da balik...
tinggal ak sorang...
Sampai terpakse tumpang tido bilik orang laen lagi...

Sangat kesian kisah idup ak...
Tapi ak tak mengharapkan belas kasihan...
Cume doa ak selamat sampai umah je sok...

Alaahai...baget ayat sayu...
huhuhu....terharu ak...

Erm...rumate ak skang da tau banyak pasal ak...
pasal perangai ak yang agak sengal sket ne pon dorang dah taw...
Malu giller kot...
hehehe...

whatever..........
Ak akan balik umah sok!!!
Yes!!

Mak..tunggu kakngah balik ye...
hehehe...
Adios... 


Monday, July 12, 2010

~mencari sesuatu yang pasti~

Ak ne memang yang cepat bosan pade sesuatu perkara kot...
ak da agak...mesti rase tu tak lame...
lagi pon ak tak nak terus hanyut dalam dunia angan angan.....
susah kot hidup berangan ne...
kaki tak menjejak tanah...
minda sentiasa melayang bersama rindu yang tak kesampaian...

heh...kalau ak masuk pertandingan sastera...masti menang punyer...huhuhu

Dah Dah la membuai angan...
termenung sane..termenung sini...
Kate satu penulis novel yang ak bce karyanya...

Orang gila jadi gila kerana banyak berfikir...
tapi kalau banyak termenung...
kenyataannya ialah banyak berangan...
malu ooiiii...
hahaha....

Saturday, July 10, 2010

~*Jadikan aku Yang Kedua...*~


Jika dia cintaimu..
Melebihi cintaku padamu..
Aku pasti rela untuk melepasmu..
Walauku tahu kau kan terluka..

Jikalau semua berbeda..
kau bukanlah orang yang kupuja..
Tetapi hatiku telah memilih mu..
Walau kau tak mungkin tinggalkannya

Jadikan ak yang kedua..
Buatlah diri ku bahagia..
Walai pun kau takkan pernah..
kumiliki selamanya.......

************************~~**********~~*********~~*************************
Ak mencintai orang yang tak mengerti..
Ahh...ak merindui seseorang yang tak tahu..
Tapi rindu itu indah...
seperti pelangi tujuh warna yang hadir
ketika hujan
dikala matahari memancarkan sinarnya...
Dan matahari itulah cinta ku yang terbenih dihatiku untuknya...

Tuesday, July 6, 2010

Aku Budak U...haha(^.^)V......

Assalamualaikum dan salam kerinduan dariku
yang dah berkurun tak up date cerita bombastik lagi havoc(pada ak la...)..huhu

Ermm...ak dah sah jadi budak U mulai hari Ahad minggu lepas...
huhu...bangga siot...lalalala(",)
Walaupun ak memang rase dah tader orang ,elawat blog ak...tapi
tara kisah lar...yang penting masih hidup sampai sekarang....(erk??hidup??)

Bermula lah kisah hidup ku di UiTM Alor Gajah Melaka...
Ak tinggal di blok Dang Anum yang giler giler ketua nya...
Bilik no 2211...
(haha...tu pon ak cerita gak an...hehe)

Lepas hantar ak...
adik adik ak nak gi mandi pantai kononnyer...hehe...
apa th name pantai tuh...ak pon tak ingat...




Adik adik ak seronok giller walaupon mase tu tengah hari...
Ak??Ishhh....kempunan nak wat kuak lentang coz tempat terbuka sangat...
kalau kat waterfall taper gak...hihi...

Minggu orientasi memang penat giler ya amat...
Tido dah dekat 2 atau 3 pagi...
bangun pukul 4...bertafakur kat masjid...huhu...bagus kan???hehe...
Orientasi dipanggil Minggu Destini Siswa..
 biji panadol dan koyok??..2 helai...
huhu...pening kepala makcik you allsss......huhu

Duk dalam dewan dengar ceramah segala bagai...
orang lain dengar...
ak???hehe...
biasa lah...tersengguk2 macam burung belatuk tak cukup sifat...
(bayangkan je...)
Tapi...yang pasti...ak masih sempat melukis gambar makanan
kerana perut mendendangkan lagu irama malaysia...
ahakss....


Kreatif kan ak??lalalala...(^,^)v....huhu

Meeting lavel...
oh lupa..ak duk lavel yang diberi nama Nymphet...
makne cari sendiri...huhu...
ak dengan bangga nyer nak bagi tau...
huhu...ak dilantik AJK (jerr...)keceriaan...
hehe...ak sangat bertuah dan terharu...............
wek wek[-,.-]'...hehehe...
1st time rase dikenali ramai....huhuhu...

Ak telah mempunyai geng kaki bergambar dan bising...(kononnyer...)
7 orang termasuk ak...kan  kan...

(besa lak ai pic ne...)
diperkenalkan..
Filzah
Mia
yanie
Rmate ak...Thee dan Zhee
dan juga Nana...
Ak saje letak name "glamer"...
nanti diorang leh perasan jap...ahakss...huhu

Hidup ak sangat free pada hari Isnin kerana ade satu kelas sahaja...
suke suke suke!!!hehe
Tetapi Masyaallah!!
Selasa Dan Khamis giller padat...
selasa ada Kokurikulum dan Khamis pula ada kelas sehingga malam...
penat.......

 jadual dari bahan kitar semula...
(ak sayangkan alam sekitar...haha)

Kuliah ak tak taw lagi macammana ...
kerana baru sesi perkenalan...minggu depan baru start belajar...
jadi...ak takkan dapat nak update dan online selalu macam dulu...

Tak suke taksuke taksuka!!![-.-]''

Last cerita gabungan seminggu setengah ak ialah...
ak sangat rindu mak dan abah serta adik...huhu...
dik wa!!!!!
bergaye siot adik ak...hahaha....
adios u allssss....tatatititutu.........(^,^)...V..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...