CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sila Tekan Untuk Saya...♥♥. SAYANG KAMOO ♥♥

♥♥ Jejak Jari Kalian Untuk Saya Melawat ... ♥♥

Tuesday, April 26, 2011

Cinta Ku Terakhir MTV - Duta

Pernah dengar lagu Duta u allss???
Ak tak berapa pasti band ne aktif lagi ke tak skang..
tapi yang penting lagu ne best giller...( bagi ak la..)

Ak da lama nak tgk MV dy tapi stiap kali online, bukan teringat nak carik kat YouTube..
Tapi malam ne tah nape..tengah tengok MatLutfi mengarut..
tibe teringat pulak nak carik MV Band ne...
So..inilah hasilnya.....

Lirik lagu ne sweet giller.....
korang dengar dan hayati lagu neh...
EnJoY u allsss..(^_~)..V
( tapi sebelum tu , pausekan dulu lagu KyuHyun ak tu .)
kat sebelah jer...hehe..------------------------------------>

DUTA = CINTAKU TERAKHIR




0 246 menaip-naip...:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...