CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sila Tekan Untuk Saya...♥♥. SAYANG KAMOO ♥♥

♥♥ Jejak Jari Kalian Untuk Saya Melawat ... ♥♥

Monday, April 11, 2011

LO bukanlah Linda Onn !! (dy patut tukar nickname dy..)

Ooo....Assalamualaikum sume...huhuhuhu..
lama betul tak buat entry baru
Malas cuz masa tak berapa nak cukup je...huhu...penat weyh lagi2 ak dah start keje ni...

Oh ya...cakap pasal keje...ak dah dapat procedure LO ( last office )...hehe

Tau tak LO tu ape??
LO stand for last office dimana kami student sem satu ne
 menguruskan jenazah pesakit yang meninggal dunia di wad...

Nasib teramat baik kerana wad ak iaitu wad 7B tak mencatatkan kematian yang ramai sangat....
sejak ak keje kat wad tu, baru 2 orang je termasuk yang ak uruskan tadi...

Baru je pagi tadi ak bagi tau pengajar yang datang tengok ak dan member syif pagi
bahawasanya..kemungkinan ak takkan dapat buat prosedur tu kat wad ne...
last-last.....Alhamdulillah...buku cross da settle..hehehe...

Ak macam exited la jugak nak buat (tak patut betul )...

Sebab macam ak dapat berbakti kepada patient dan keluarganya  buat kali yang terakhirnya...
Ak jaga cubicle 2 hari ini..
Patient tadi tu rasanya kat cubicle 3, maknanya ak tak  buat observation kat pesakit tu..

Prosedur tadi ak dibantu oleh 2 orang member sem satu, seorang MA dan pengajar yang ak citer tadi tu...
Sebab ak je yang keluar masuk tirai kat katil arwah ne...
ambil itu,ini..baju la..kain la..kapas segala bagai....

Keluarga dy perasan la ak ne salah seorang yang menguruskan arwah...
Cara keluarga arwah tengok ak macam pandangan menghormati dan berterima kasih...

Tu yang rasa...wow..
bestnyer keje ak ne...huhuhuhu...

rasa bangga pon ade gak.....
Huhuhu.....

Ok lah...habis suda entry meraban ak ne...daaaaaaaa
Jumpa dilain entry..

Ryn SugarSugar


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...