CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sila Tekan Untuk Saya...♥♥. SAYANG KAMOO ♥♥

♥♥ Jejak Jari Kalian Untuk Saya Melawat ... ♥♥

Thursday, December 20, 2012

motor atau teksi ??


1st entry dirumah setelah 20 hari kat rumah..
Baki cuti ada lagi 10 hari..

Dalam masa 10 hari ni ak akan settlekan masalah lesen ak nih..

Alhamdulillah syukur ke hadrat Allah S.W.T kerana ak berjaya lulus kereta dan motor walaupun untuk dapatkan lesen kereta ak perlu repeat sebab gagal parking untuk cubaan kali pertama...haha
Sebab tu la jugak ak balik lambat dari orang lain untuk cuti sem tahun ni....
rugi..rugi..

Well..masalah ak bukan la besar pada orang lain..
Tapi bagi ak itu susah sebab ak dah la tak tahu jalan kat KELANTAN nih.
Semua kemudahan yang ada pun jauh ya rabbi..
LAin dengan NEGERI SEMBILAN KESAYANGAN ku dulu..
segala-galanya mudah..

Kedai ?? jalan kaki pon sampai.
Pasar raya ??..naik motor tak sampai 10 minit.
Balai polis tersergam indah..Baru buat je..
Hospital ??..lagi la dekat.

lagi ??
JPJ ?? lagi la...5 minit ak dah sampai..

kak kat KELANTAN sekarang..
tempat ak kene balik setiap kali cuti..
nasib baik ada mak. BAru nampak macam ak betul2 balik kampung..
kalau tak..langsung tak ada makna..

Rindukan NEGERI SEMBILAN...
rindu
rindu
rindu lahhhhh

Berbalik kepada masalah ak tadi..
Ak da tekad Ahad ni ak akan gi kat JPJ sendiri..
Bawak moto ataupun pilihan lain naik teksi..

kalaulah apa-apa jadik kat ak nanti..
Ak mintak maaf kat semua orang yang pernah ak sakiti..tak kira dimana jua anda berada.

kepada Mak, Abah, Adik , Kema, kakyong...
Kakngah mintak maaf banyak2..
segala salah silap kakngah.

to kakyong..
andai kata mu terbaca entry ni..
n time ni ak da takde..
Sorry takpat ade masa majlis Perkahwinan mu.....
cepat2 KEJE..nanti senang lepas kawin ...
mu nak beli ALZA kan...hhuhuhu

2 246 menaip-naip...:

ekabukanmakcikkau.

amboi sesuka mu je mengutuk kelantanku. entah bila aku dok kelantan aku pon taktau hakhak. wei lagu apa nih? best ah plak

RynieNas * KyuRyn

klantan bajir..umah banjir...haha
ni lagu G-dragon missing you..Suara GD memang best...kikiki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...