CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sila Tekan Untuk Saya...♥♥. SAYANG KAMOO ♥♥

♥♥ Jejak Jari Kalian Untuk Saya Melawat ... ♥♥

Saturday, April 7, 2012

Plan cuti sem yang Long way to go..(T_T)

Holla u allzz...
Asalamualaikum...
BMI ak rasanya da seimbang nih..maklumla , tadi join walkathon..
bukan ak yang rela k..kene paksa ngan kolej...hahaha
Walkathon satu malaysia serentak..kolej kat Penang yang anjurkan...
 Kiteorang walk pusing2 dalam Hospital Bahagia..huhuh...
luas rupenya jalan dalam tuh..fuyoooo



Hearts***~~***~~***~~***~~***~~***~~***~~***~~***~~***~~***~~***~~***

HeartsOk..berdasarkan tajuk entry ak tuh..waaaa..
tak sabo2 dah ak rase nak balik cuti sem nih..
mane taknya..da 2 bulan ak tak jumpa family terchenta..
Tu la..padan muke,,time org suh balik cuti nak amek lesen...

Tapi taper la...da tak lama dah bulan 6..
( statement sedapkan ati k ..)
Pejam celik pejam celik bulan 6 laa nanti...huuuuu..sob,sob...


Perancangan cuti ak yang sedikit bulan 6 nanti ialah
1. Masak memasak kueh muih, lauk pauk, nasik dan segala mak nenek yang boleh...
Gian doe duk kolej masak mee segera jeh..tak mencabar langsung..hahaha


2. Menonton Doraemon yang ak amek kat Youtube ngan adik2...huhuhu

3.Membina khemah dan ber'camping' depan umah kalau abah taknak bawak ak gi pantai nanti...
sambil2 leh online depan umah..hahah
Kenapa depan umah ??
1 jawapan je..sebab laman umah ak luasss...hahahha

4.Gi beli baju n keropok ikan banyak2..alang2 tu leh wat bisness ke
jual keropok untung mehh...
yang atas ni...sedap ooo...nak?? tunggu sem depan k...huhuhu

5. tolong mak ak jaga jedai bantal makcik ak tu..
alang2 da cuti leh la kumpul duit poket.
Takpat duit poket..dapat paw bantal golek2 pat lima bijik ...ok la....
mwahahahah

Sbenarnya rindu nak gi berniaga ngan mak macam dulu-dulu..
sejak pindah balik kg ni, bosan laa...
duk umah ta buat pape..

Dulu balik cuti at least boleh buat kuih, masak tu masak ni..
pastu sok pagi gi jual pastu kira duit banyak2...huhuhu

rindu saat2 tu sbenarnya...
Walaupun slalu ngadu penat..alah bisa tegal biasa,..
dah dari kecik kot ikut mak niaga..
Sekarang duk dalam umah dari pagi..ak tak suka...memerap je..

Ermmmmm...
Buat masa ni tu je yang ak baru plan...banyak lagi sebenarnya..
cuma tak terkeluar je lagi dari pale
 ak ni...
Kene brainstorm lagi neh...hahahha

Oraitt...Tata


Saranghae...
KyuRyn SugarSugar

0 246 menaip-naip...:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...