CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sila Tekan Untuk Saya...♥♥. SAYANG KAMOO ♥♥

♥♥ Jejak Jari Kalian Untuk Saya Melawat ... ♥♥

Friday, March 6, 2009

Adus...plan tak menjadi la pulak..!!!

Ne ha..bukan ape Ryn ngan Fieka da plan nak sambut b-day dak GA, 24 aribulan nanti..tapi gare-gare Ryn tak bertegur sape ngan dia adela lebih kurang 1 minggu,dia da jauh kan diri dari Ryn..ahahaha..Sedey la pulak..Taper-taper,Ryn nak dia tunggu 24 nanti,kite kasi havoc kat dia..To Maria..Jangan heboh-heboh kat GA lak pasal ne..ok??Ok la tu..

Emm..Start Isnin sampai la selase Renji takde kat Sek..dia gi men Ragbi da..Rindu la pulak..hehe
Tapi Ya Rabbi..dia N da geng sampai jek hari Rabu tuh..Gegar kelas..Almaklumla Mr.Bean Malaya da balik..sape lagi,si Poyoz tu la..Macam-macam jadik..tapi taper..tanpa diorang kelas tak hapening langsung ..
5B memang da terkenal sejak form one ag bising nye..Jadik kalau bising pon cikgu da tak ambik kesah da..Bagus kan??
Pepagi da ade peraturan baru pulak..Ne yang Ryn tak puas hati neh..ade ke patut cikgu tak bagi kiteorang nek kelas anta beg??Ade ke patut camgitu??Ape pon maybe cikgu ade sebab dia kot..
Sape la kite memurid jek..duk kat sek tu pon 5 tahun je kan??
Ape pon Ryn da pecah rekod bulan Mac 2009 da 2 minggu Ryn datang sbelum kol 7.20 pagi..membanggakan tak??Caya la Ryn..wakaka..Eh..ne da nak kol 3.00 da ne..Got to go..Ade kelas BI ngan C-gu Faridah plak..Chau dulu..Adiosa..Tataaaaaa

0 246 menaip-naip...:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...