CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sila Tekan Untuk Saya...♥♥. SAYANG KAMOO ♥♥

♥♥ Jejak Jari Kalian Untuk Saya Melawat ... ♥♥

Wednesday, March 11, 2009

Macam-macam Hal jadi daa...

Assalamualaikum sume...Last post 5 mac kan??Lame gak la tak tulis kat sini...
Ok,jom start ngan Ryn dulu..
Ryn terpilih jadik ahli debat BI kat skola..tapi bila Ryn pikir balik Ryn rase Ryn ne bukan pandai BI sangat..lagi pon Ryn ne sorang yg darah gemuruh la..ne yang masla neh..Ryn da pikir memasak..Ryn rase nak tarik diri la..Ramai lagi yang berbakat kat 5A sane tuh..tetambah lagi Maria..Dia ok pe BI..kan Maria??hehe
Em..about GA..bday dia tak lame lagi..Ryn cadang nak wat kek batik la kat dia..Sambut sesama kite jek..kire boley la kan..hope so..(",)..
Haa,Ryn lupe lagi satu masla neh..PID da seminggu tak bukak.abg tu ade kursus kat mane tah..patut da lame habis tapi PID masih cuti lagi..Hari ne Ryn free ptg,tapi tak dapat gak habiskan pembelajaran tuh.!!Ryn da penat la nak susun mase yang melibatkan PID neh..dengan kelas tambahan yang banyaknye lagi,kerja rumah yang menimbun..Kadang 2 rase macam malas nye jadik budak skola neh..Tapi bdk skola ne best gak ape...emm..
Eh,result SPM kuar sok kan??Bedebar la pulak rasenye..bukan ape Ryn nye kawan,Apple ade amek sok..tah ape la nasib dia nanti..moga2 berjaya la kan hendaknye..Amin..
Ok la nak balik umah la pulak..da lame giler lepak lam library ne..Almaklumla ,keje skola menimbun...hehe..tah buat tah tidak..Chau..Adiosa..(^_^)..v..peace

0 246 menaip-naip...:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...