CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sila Tekan Untuk Saya...♥♥. SAYANG KAMOO ♥♥

♥♥ Jejak Jari Kalian Untuk Saya Melawat ... ♥♥

Tuesday, February 9, 2010

Bersyukurlah Anda jika Digelar.." Asyik Berkepit di Bawah ketiak Emak"..


Ak kembali Lagi...huhuhu...
Rindunyer walaupun baru tinggal beberapa hari...
Neh..nak cerita pasal gelaran anak emak atau anak yang suka berkepit bawah ketiak mak...


Ak boleh kerat kelingking punya kuku la...
gerenti ramai yang tak suka dengan gelaran tu..
betul tak??hahaha..
Kenapa yek??
Best ap gelaran tu...
Mengikut pengalaman ak yang tak seberapa ni...
(nak la gak bagi taw kan...)hohoho...
duk bawah ketiak mak ne banyak faedahnya...
Tak caye??
Betul la...
Macam ak kan..
Kalau ada masaalah ak mesti gitaw mak ak dulu...

Why??
sebab mak akan bagi bebelan panjang yang berguna untuk ak menyelesaikan masaalah ak yang tak dapat ak selesaikan sendiri tu...


Tu kalau ak...kalau korang cane pulak??

Ak pernah bace satu ayat ne...
"Ibu adalah panduan terbaik yang ada di muka bumi ini..."
Hehe..ade la ak ubah ayat tu sikit kan...
Sebagai yang kita taw.
Ibu mana yang nak anak dia hidup merana...
Pastinya dia akan sedaya upaya membantu anak dia yang dalam kesusahan kan??



Sama la jugak kalau masa nak menurunkan tips @ petua tradisi...
Amek contoh ak la senang...
Da 18 tahun duk ngan mak ne....err..tak ade la 18 betul kan..hehe..
tapi genap tahun ne 18 la ...
petua ngan tips yang dah diturunkan kat ak
kalau nak ditulis dalam buku untuk diterbitkan pun tak muat...
apatah lagi untuk kegunaan masa hadapan...
semestinya penuh dalam kepala otak ak yang geliga ne...hehe
(nak jugak..=p)...

semestinya anda harus bersyukur jika anda seorang "anak emak"
atau dah jadi faveret duk di bawah ketiak mak tu...
Sesuatu hal yang pasti...

Seorang anak yang cemerlang dalam akademik sekalipun tidak akan dapat mengatasi kebijaksanaan si ibu...

0 246 menaip-naip...:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...