CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sila Tekan Untuk Saya...♥♥. SAYANG KAMOO ♥♥

♥♥ Jejak Jari Kalian Untuk Saya Melawat ... ♥♥

Wednesday, February 10, 2010

Budak Budak PLKN datang Gotong Royong...


Pagi pagi lagi ak da bawa motor hantar Deq Wa...
Sejuk kemain...
Dalam 9.30 ak da tercongok kat depan library ni...
sekali tengok dari jauh...
Macam tengah meraikan kenduri kahwin je gaya nyer...

Rupe-rupanya...diorang tengah jalan kan aktiviti gotong royong la...
Sapa lagi...
Dak PLKN tu la...

(chiss...macam tak sedar diri je ak pun sebaya ngan yang dipanggil budak tuh..)
hehehe...


Dulu dulu masa sebelum habis sekolah..
selalu jek berangan betapa bestnyer dapat masuk PLKN ne...
Ak siap tanya lagi tahap keseronokan PLKN ne kat geng yang da lepas pergi sane...

TApi malangnya....
Hajat langsung tak kesampaian...

Chiss...

Hancur sudah harapan ku nak bergaya seperti Diana Danialle...
mak aii!! (berangan tahap gaban doo)...

Jelous siott tengok mereka semua ni..
Tapi ada yang terlalu dangkal pemikirannya...

"PLKN ko kata best?? Macam kat kem tentera ada la ak rase.."
"Ak nak kerja la lepas SPM ne.."
"Tak enjoy la duk sane..tak ada kebebasan taw"
dan lagi..
"Ape kelas PLKN..Baik bercuti kat Langkawi lagi bagus.."


Ne la yang selalu dengar kalau kita bercerita pasal PLKN ...
Ape nak jadi dengan budak budak zaman sekarang ne kan...
(tak termasuk ak taw..)huhuhu

0 246 menaip-naip...:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...