CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sila Tekan Untuk Saya...♥♥. SAYANG KAMOO ♥♥

♥♥ Jejak Jari Kalian Untuk Saya Melawat ... ♥♥

Monday, February 22, 2010

kembali SINGLE..

ak kembali single....
Asal??betul la...
semalam....
pagi tu dia SMS ak...
nsk jumpa katanya...
ak tak balas...
kredit tader...
ak tak sempat nak gi kedai isi topup tengah hari tu...
petang
Dia anta SMS lagi...
"Hbungan kita tak dapat diselamatkan lagi"
chisss...ak geram betol ngan dia mase tu...
Akak ak da balik Penang pulak!!!
Lepas dia putuskan nak tukar haluan...
kawan baik ak call...FIFI
dan yang paling ak tak sangka...
dia kate dia suke ak...
ak pelik
????????????????
kepala otak ak yang sentiasa geliga ni
tiba tiba je...terpadam suis lampu.....
(hehehe..)
Macam tak caye...
Dia kata dia da lama usha ak...
Tapi ak tak faham ...
Hint yang dia bagi pun ak wat tataw je...
ye ke??
bile??
Bila dia luahkan perasaan kat ak...
ak nak tertido pun ade....
huhu...romantik sangat kot...
Ak jenis brutal sket...kan...
Budak tuh betul memeningkan kepala ak...
Macam tau tau je ak tengah single kembali...huhuhu...
Akhirnya...ak kata kan pada Fifi tu...
Kite Mulakan perlahan lahan...
sweetnya...dia ...
Dia kata "ok"...
and sanggup tunggu...
terharu pulak rase ak...

Ape pun...cinta dulu da berkubur...
syukur jugak coz ak masih membina sayang pada dia..

tak de la kechewa sangat ...kot...

0 246 menaip-naip...:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...