CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sila Tekan Untuk Saya...♥♥. SAYANG KAMOO ♥♥

♥♥ Jejak Jari Kalian Untuk Saya Melawat ... ♥♥

Tuesday, June 7, 2011

Kesian.. Rambut adik telah menjadi mangsa

Assalamualaikum chinggu...
Anyong..huhuhu...
rindunyer kat blog...

Entry Wordless Wednesday ak tu sejak hari Rabu tak berganti..
ni baru nak wat entry baru...

Ak agak kepenatan kebelakangan ini...
Sejak abah keje siang...ak ikut mak gi niaga...so pagi ak tader masa nak N9 apatah lagi blogging..
Balik umah ak da tader mood nak bukak lappy...
Konon nak tunggu malam...bila malam pulak sayang masa tidur...
Ak kalau dah ngadap lappy...sah2 la tak cukup sejam dua kot...huhuhu


Ok berbalik kepada tajuk asal entry ak ne..
Ak telah menggunakan adik ak  sebagai  model rambut untuk eksperimen style rambut..
dan dengan sedikit bangga ak nak umumkan yang ak
SUKSES kott....hehe
ce tengok bawah..



ni rambut adik ak sebelum ak gunting...
Pueh den suruh minah ni diam...Goyang2 sana..goyang2 sini..
nak tgk cermin la..nak buang air la...
Hailaaa adik ak ni...

Setelah berperang menggunting rambut beliau dengan keringat memenuhi dahi..
( Hiperbola sebentar )hehe

Taraaaaaaa !!

chantek tak rambut adik ak tuh??

Ok fine kalau tak lawa...huhu
tapi ak tetap puas hati sebab berjaya menstylekan rambut minah ni...
mwahahaha...
( Tapi bahagian depan je la...)
Belakang ak just pendekkan je...
Jadik tak lawa rambut adik ak tu...sorry dik..hehe

PENGAKHIRAN kepada entry ni...hari ni ak ikut mak abah gi Bahau..
Buat Pinjaman ASB , buat IC baru..  IC darjah 6..huhu
Beli beg galas baru...besau tak??
Dan gunting rambut ak dak dik wa...

Ranbut adik jadik pendek betol...
macam ne..
dan ak salah satu style rambut sbelah ne..
ce teka rambut ak yang mane??...huhuhu..

Ok chinggu...Da malam..
nak menguruskan rumah tangga dan bilik yang 'berselerakkan' ne...
hailaa...penat sih jadik suri umah..hehe...
Tatatititutu


KyuRyn SugarSugar <3

0 246 menaip-naip...:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...