CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sila Tekan Untuk Saya...♥♥. SAYANG KAMOO ♥♥

♥♥ Jejak Jari Kalian Untuk Saya Melawat ... ♥♥

Monday, March 31, 2014

Entry gembira..Balik Kampung !! yay


Assalam you allsss........
Ada x korang nampak ??
mood gembira ak ..??
hehe

Hari ni dan malam besok ak kerja malam..
so 2hb sampai 4hb ak cuti.. 

BALIK KAMPUNG

YAYYY !!!!
 Patutnya cuti 2 hari, tapi minggu lepas ak telah mengorbankan  masa cuti ak dengan keje petang, 
makanya dapat lah ak membawa cuti minggu lepas ke minggu ini..

Alhamdulillah dapat jgk ak cuti dan harapannya x de pape jadi kat wad dan ak pon boley balik ke 
Kelantan yang jauh di Pantai Timur itu dengan selamatnya..
Aminnn...

Seriously, ak dah kemas dah baju yang nak bawak balik..
\excited ko..
Maklum ok..
ak dah sebulan lebih tak balik ni..

Nak jumpa mak, nak peluk mak abah..
nak tido atas tilam kat bilik..
nak peluk bantal golek kat bilik,
nak tengok tv..
nak memasak kat dapor,
nak belanjan family makan
nak nak nak nak nak.........................

Banyak la yang ak nak buat dengan cuti yang singkat tuh..
Alahai...
mintak2 semuanya diizinkan Allah dan segala-galanya dipermudahkan.
Ye la, kita merancang je kan..

Kat umah nanti, 
nak beli keropok.
Bosan la kat sini, ak nak makan menda yg berkhasiat skit ( khasiat ke ?? )
huhu..
ye la, dari ak makan jajan tu, kan elok sket makan kopok ikan tu..hehe

Ok la..org kata jangan terlebih excited,
jangan terlebih gembira..
kang ada yg menangis...

Stakat ni saje lah entry gembira ak ni.
Nanti balik dari Kelantan..
maybe ak sambung lagi...huhu


Assalamualaikum =)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...