CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sila Tekan Untuk Saya...♥♥. SAYANG KAMOO ♥♥

♥♥ Jejak Jari Kalian Untuk Saya Melawat ... ♥♥



Sunday, December 12, 2010

Jangan Boikot Cuti SugarSugar !!...

Ryn,
Manisnyer Si SugarSugar Blog,
ryryns.blogspot.com
________________________________________________________________
Sume Blogger,
Yang follow mahupon tidak,
Tidak lupe juga,
Yang blogwalking ke Blog ini.                                      12 DISEMBER 2010


BERCUTI KERANA "SEDARE MARE" NAK DATANG UMAH

Merujuk kepada perkara diatas,saya Ryn dari blog Manisnyer Si SugarSugar memaklumkan 
kepada semua blogger di Malaysia mahupun dimana jua anda berada bahawasanya saya akan bercuti dari menaip entry baru di blog ini.

1. Untuk pengetahuan para blogger semua,saya akan bercuti kerana sanak sedara akan datang menziarahi kami sekeluarga.

2. Selain daripada itu,saya juga akan sibuk mengemas rumah dan bilik kerana untuk pengetahuan semua blogger,saya adalah seorang yang rajin lagi pandai mengemas rumah.

3. Dengan percutian saya ini,saya meminta jasa baik semua blogger agar tidak memboikot blog ini dan juga rajin-rajin kan lah diri untuk sentiasa berblogwalking kesini. Tinggalkan juga cap-cap jari anda semua di kotak menjerit serta luangkanlah masa untuk  mengomen entry ini.

4. Semua jasa baik anda semua para blogger amatlah saya hargai dan diucapkan ribuan serta jutaan dan kalau nak banyak lagi, kiralah menggunakan kalkulator ucapan terima kasih ini.


Sekian,
Ryn SugarSugar
RYN SUGARSUGAR
( TUKANG TAIP ENTRI BLOG INI.)


P/S = Bersawang la blog ne...huhuhu...tata sume http://www.emocutez.com

0 246 menaip-naip...:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...