CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sila Tekan Untuk Saya...♥♥. SAYANG KAMOO ♥♥

♥♥ Jejak Jari Kalian Untuk Saya Melawat ... ♥♥

Saturday, December 4, 2010

Lagi TIGA tahun..

Salam semua...
Baru hari ne ak tiba-tiba terasa nak menaip..

Sejak dua menjak ne,rasa malas yang amat nak buat entry baru...
Angin ak sekarang tengah baik neh...huhuhu...

Maka..alkisahnya,terhasillah "Lagi TIGA tahun.."...

http://www.emocutez.comecececeh....Da macam tajuk lagu pulak...haha...
Tersebutlah kisah..
Ak dapat tahu yang ak berjaya dalam temuduga kedua dengan SPA...

Waa...macam tak caye pon ade...http://www.emocutez.com
Mane taknyer..
Ak dah lah calon pertama ditemuduga..
Bagi jawapan tah ape-ape tah...

Tapi Alhamdulillah...
Sekurang-kurangnya..masa depan ak terjamin..
Ini adalah kerana..lagi tiga tahun selepas ak menamatkan latihan..
terus dapat kerja...Insyaallah..

YEEHAA !!..http://www.emocutez.comUhuhuhu...

Eh..ak tak cakap pon ak dapat latihan ape..
Haa..teka??
tak payah,ak nak gi tau da pon...Latihan sebagai Jururawat Pelatih peringkat Diploma..

Ak dapat tahu keputusan ne pon kerana Ziera..kawan ak yang sorang tuh..
Dia pon ade pergi temuduga under SPA...
Kecoh tanya ak pasal result SPA..

Ak punyer la bermati-matian..(erk..ade ke??) kater result ak lambat lagi kuar nyer..bulan 12 ngko...
Last-last semak balik surat temuduga tu,rupe-rupenyer 29 hb 11......
heh...Silap tengok tarikh daa...


Apa-apa pon,terima kasih yang amat la Ziera...huhhuhttp://www.emocutez.com

Tapinyer..ak tengah risau l;a pulak..
Surat nyer tak sampai2 lagi kat depan umah ak ne haa..
Ape la mamat-mamat posmen tak buat kerja hape??

Ermm...ape nak buat lagi..menunggu je la...

*********************************************************************

Ermm...sekarang ak ada hobi baru..
Download video dari  Super Junior...
Waa...lagi-lagi kalau yang fokus kat Kyuhyun...pakwe ak tu..(perasan..)= P
hehehe..

Nak kemas kini blog jap...nak letak pic si Kyuhyunla gaknyer kot...hehehe
Tatatititutu...
http://www.emocutez.com


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...