CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sila Tekan Untuk Saya...♥♥. SAYANG KAMOO ♥♥

♥♥ Jejak Jari Kalian Untuk Saya Melawat ... ♥♥

Tuesday, December 7, 2010

Kuruskan badan 5KG dan Jauhkan diri dari pemborosan fulus besar-besaran !!


Salam maal Hijrah 1432 Hijrah kepada semua umat islam di seluruh dunia...
Cheewaa...huhuhu

Dalam sibuknya ak memasak tadi,sempat la jugak ak mengarang ayat untuk 
entry terbaru ak di tahun baru ini...hehehe
Disebabkan ak mengejar masa.dan masa amat jeles ngan ak...
jadi jalan penyelesaiannya...ak karang dulu di beberapa lembaran kertas...
(puitis tak ayat ak??)ngeehh ngehh ngeeeh....

Ermm...tahun baru hijrah ne...apa lah agaknya azam baru korang agaknya ek??
ke pakai azam tahun lepas yang tak beres lagi tu??...
hhuhu...

Ak punya azam tahun lepas pon suda tak ingat...
haila..teruknya ak...nampak sangat azam main-main...lalalalala...http://www.emocutez.com

TETAPI...
Pada tahun ini...Secara rasminya ak telah memutuskan untuk kekal at least dengan 2 azam baru..
(kalau banyak pon takpe..)hehe

1* Mesti menguruskan badan dan menurunkan sebanyak 5kg dalam tahun ne...
hahaha...lama kan masa nak kurus...
Eiii...susah tau nak kurus kalau diet biasa-biasa je...
(Ak la tu...sebab tu susah nak kurus..)
http://www.emocutez.comhuhuhu...

2*Mesti menghalang dan menjauhi gejala pemborosan besar-besaran...
Ak ne memang pantang tgk baju,sluar,kasut (terutamanya wedges toh...)
memang serta merta ak terkena penyakit boros...
haa...kantoi...huhuhu...

Tapi..sekarang..dalam ak menaip entry ne pon fulus ak da terbang di awan lalu...
Sebab...huuuuuuuuu....
mesin basuh rosak...nak repair kene 180RM...
Taper la..ak support 100RM..
mak ak bagi 80RM...
berkorban sikit demi baju ak yang berlonggokkan tak berbasuh...
http://www.emocutez.com(Alamak...kantoi lagi...!! )huuuu

Oh ya...Sempena tahun baru ne jugak ak telah berazam untuk tidak nakal melampau...
(kenkadang je..)
kerana,semakin dewasa seorang manusia itu semakin besar tanggungjawannya..

Bagi ak tanggungjawab yang sedikit tu pon tak berapa jalan lagi...inikan pula tanggungjawab lain....
Sebagai pelajar...pertamanya, ak mesti belajar sungguh-sungguh...
Sebagai ANAK yang paling penting..untuk patuh dan taat kepada mak abah...

Apa yang ak tahu,..kebahagiaan ak didunia dan diakhirat ne terletak pada
Redhanya dan restu mak dan abah pada ak...
Harus diingat ye...nak dapat Redha Allah juga melalui redha mak abah kita jugak...
Lebih kurang je kalau mak abah tak redha...Redha Allah yang Maha Kuasa lagi lah jauh...kan..??huhuhu

ishhh...ak cepat sedey bila berbicara pasal mak abah ak ne...huhuhu...
Terasa banyak betol dose ak kat diorang...huuuuuuuuuhttp://www.emocutez.com

Ermmm...apaper pon...
Selamat Tahun Baru Maal Hijrah 1432 hijrah sekali lagi kepada semua...



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...