CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sila Tekan Untuk Saya...♥♥. SAYANG KAMOO ♥♥

♥♥ Jejak Jari Kalian Untuk Saya Melawat ... ♥♥



Wednesday, September 12, 2012

Malique feat Black..Teman Pengganti

U olzzz...'
layan lagu ni jap...



 Ketawa bersama..
menangis bersama..
Ku bersumpah harap kita mati pun bersama...

Semenjak dua menjak ini semakin kerap ku diganggu visi,
bila celik, juga bila mimpi.
aku nampak kau, tapi bukan ak yang disisi..
dia membelaimu dengan izin dan permisi..

sentuhan katanya semua kau iakan..
sentuhan jari kau diamkan dan biarkan..
aku redha walau tidak ku damba,
walau hampa semuanya dah dijangka

Beberapa purnama dulu cinta bertahta,
kenangan dibina kita indah belaka..
ketawa bersama , menangis bersama ku bersumpah harap kita mati pun bersama 
namun hakikatnya..bukan mudah
 aku sembunyikan gulana gundah..
sergalanyakan berubah.....

dengarkan apa yang ku mahu luah.

Rahsia ini ,
telah lama ak pendamkan..
tiba masanya..segala-galanya kan ku ceritakan..

Aku kan pergi..
pergiku tak akan kembali..
tiba masanya..
kau cari teman pengganti..

Dalam dunia yang maya,
prejudis dan bias, kita tak terlepas dari terkena tempias,
rimas, ditindas, sembunyi dalam puisi dan kias,
tidak kubidas, tak berpaling walau sekilas..

Hanya kau yang tahu kodeks ku yang kompleks,
dalam disleksia cuba kekal dalam konteks ,
bila dunia seolah tak memahami, 
kau sudi selami, dalami dan mengalami.

Setia mendengar, sentiasa hadir...
ingat setiap ulang tahun, setiap hari lahir..
tiba pagi syawal kaulah yang terawal..
syawal yang terakhir ini pasti rasa janggal

70000 hijab harus ku singgkap,
kusorok balik tingkap penjara hinggap,
dalam diam ada, seorang yang kupuja,
kau teristimewa tapi dia yang sempurna..
dia yang sempurna..
dia yang sempurna..

Rahsia ini ,
telah lama ak pendamkan..
tiba masanya..segala-galanya kan ku ceritakan..

Aku kan pergi..
pergiku tak akan kembali..
tiba masanya..
kau cari teman pengganti..
ooooo

Sejak dua menjak ini, kumencari fungsi kewujudan, 
dalam persekitaran yang penuh dengan kejumudan,
 Terperangkap dalan jasad ku keliru,
mujur ada kau si peneutralisasi pilu, 

Namun ak tetap murung, berkurung..
tubuh makin susut, menunggu tarikh luput,
komplikasi di halaman susuk kiri,
makin susah nak berbafas, nak bergerak nak berdiri.

Lagu ini yang terakhir aku sajikan,
kalau rindu nanti bolehlah kau nyanyikan..
Jaga diri, jangan makan hati 
yang patah kan tumbuh yang hilang kan berganti..

Bilik dah ku kemas, katil dah ku rapi
cincin, kunci , dompet dalam laci..
ada sikit wang itu saja baki..
moga-moga cukup untuk majlis tu nanti..

Aku kan pergi..
bertemu kekasih abadi..
tiba masanya..
Kau cari teman pengganti..




Korang tau tak lagu ni??

Lagu ni sedih semacam je bila ak dengar...
Rasa macam ada mesej disebalik lagu ni..
Err...Malique ni sakit ke ekk ??

Iskk,iskk...ak dilanda kerisauan bila dengar lagu ni..
Malique mcm citer pasal diri dia je...
huhuu

Haihhh...ak da imaginasi jauh sangat ni..

Sorry Inche Malique..tapi lagu ni menyentuh hati saya la..huhu

ohhh..pening pale menatap skrin dari tadi..Tata u olzzz.
I love U..hikhik

Saranghae.
RynieNas KyuHyun

0 246 menaip-naip...:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...