CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sila Tekan Untuk Saya...♥♥. SAYANG KAMOO ♥♥

♥♥ Jejak Jari Kalian Untuk Saya Melawat ... ♥♥

Saturday, February 28, 2009

Jadik paparazzi...(^_^)..v,peace....




Aku ingin menjadi mimpi indah dalam tidurmu,
Aku ingin menjadi sesuatu yang mungkin bisa kau rindu,
karena langkah merapuh tanpa dirimu,
ow..Karena hati telah letih..
Aku ingin menjadi sesuatu yang slalu bisa kau sentuh,
Aku ingin kau tahu..bahwa ku slalu memujamu..
Tanpamu sepinya waktu merantai hati..
Owh...bayangmu seakan-akan......

Kau seperti nyanyian dalam hati ku
Yang memanggil rinduku padamu..
Owh..seperti udara yang kuhela kau selalu ada....

Amacam,teringat zaman dolu-dolu tak??Hehe,Ryn saje jek tulis lagu tu..kot-kot la ada persamaan ngan idup Ryn yang asyik jadik paparazi je.....amek gambar mamat tuh..Huhu..
yang sdeynye..satu pon gambar dy tak jelas..Ada yang tengah menulis,ada mase tgh bukak mulut leluas..aisehman..camane nih??
Emm,ne Ryn pon baru balik kelas tambahan la neh..best gak la coz cikgu kiteorang sporting giler taw..Ryn tabik springgg kat c-gu..cayalah!!!
Em..Ryn jumpa GA tadi,memang ayu tol la coz dy pon pakai baju kurung tadi..tak mcm Ryn rine,tibai jeans jek..ape nak wat,kelas cepat sangat,tak sempat nak cari sluar laen..Da ade ne jek,sauk je la..Nampak ganas plak hrine..kekeke..



Yang kat sebelah ne Ichigo Ryn yang paling Ryn sayang...hehe..hensem tak pakwe Ryn???

Ne la Renji,,Hehe gagah perkasa taw..Tapi di alam nyata lagi terer...Nanti-nantila ryn letak gambar dy ek,,,hehehe(^_^)v..peace...

1 246 menaip-naip...:

Maria...sentiasa bersama anda..

laa..tak abih-abih lagi ngan bleach tu...hehehe..kejam tul ryn komen entry kite kat blog..nak merajuk la cam ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...