CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sila Tekan Untuk Saya...♥♥. SAYANG KAMOO ♥♥

♥♥ Jejak Jari Kalian Untuk Saya Melawat ... ♥♥

Friday, February 6, 2009

Penatnyer.......Geramnyerr.....

Assalamualaikum sume..pe kabo??ada c-hat?? Kalau c-hat bagusler kan..Alhamdulillah..
Emm..ape yang penat??Bukan pape pon cume penat mental je coz kelas komputer kat PID jempol tak de harine...Asal??Pelik Ryn kate penat takde kelas??haha..bkn ape ..kelas tu da masuk 2 bln tak habis-habis ag so..skarang kelas tambahan da nak start..kelas tambahan dan kelas kat PID tu gerenti bertembung nyer..tu yang Ryn pening pikir camane lar idup pas ne...mesti huru-hare giler kan...
Sesape yng bek hati tolongla bagi nac-hat kat Ryn camne nak uruskan mase dgn bebetol nye...huwarghhh...ne yang rase cam nak nangis ne..

Ne bab geram ne kat minah sorang tu..pekehal kate nak datang library tapi tak jadi pulak..isk,isk..geram taw..jangan mare Fieka..Ryn cume meluahkan isi hati jek..ehehe..pape pon Ryn harap takde la jadi camgine lagi..Mengingatkan yang Ryn pon ada la jgk wat salah kat fieka so kite kire 0 dan 0 gak lah ek..
Em..citer tak banyak ag rine..nanti Ryn updte Ryn citer ag ok??Tata..See U All next Week...wah Ryn spking la pulak ..huhu...Peace Solmo dari gue RyNs...........Adiosa!!!!!!!!

0 246 menaip-naip...:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...