CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sila Tekan Untuk Saya...♥♥. SAYANG KAMOO ♥♥

♥♥ Jejak Jari Kalian Untuk Saya Melawat ... ♥♥

Friday, February 27, 2009

Pabila tiba hari JUMAAT.........

Bila hari jumaat jek Ryn rase sedey coz tengok ramai lelaki muslim yang mengabaikan tanggungjawab yang satu tu..Kenape ek??Susah sangat ke nak menjejakkan kaki kat Masjid tu ye?Ryn pun tak faham ngan diorang..Sembahyang Jumaat lah hari yang sepatutnya ditunggu2 oleh sume umat Islam kat dunia ne..Kenape??bcoz..hari Jumaat di dunia ne da diibaratkan pegi haji taw..pahala dapat banyak tu..
Petikan dari Tv3..Sesiapa yang meninggalkan solat jumaat 3 kali berturut-turut tanpa keuzuran,maka Allah akan menutup pintu hatinya..
Korang yang tak solat jumaat tu tak rase pape ke?Dah la tak pegi solat Jumaat,merewang tayang muka kat orang kat jalan raye tuh..pelik tol la Ryn..Ada tu da tua pon camgitu jugak..Ingatla kate pepatah "Rumah kate pergi,kubur pon da kate mari" taw tak???

0 246 menaip-naip...:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...